luni, 27 ianuarie 2014

Un nou articol -Cutia cu unelte

Yey...mi-a revenit inspiratia si cheful de scris.
Drept urmare un nou articol in revista Atelierul...tot din seria Cutia cu unelte..pe care am cam neglijat-o..Imi pare rau :P
Cred ca curand ma voi axa si pe materiale..mai mult decat unelte, pentru ca la categoria unelte am cma epuizat stocul meu..si cum doresc sa povestesc din experienta..
Mai am in plan un articol..despre materiale de data asta..folosite tot pe lut polimeric
Revenind la acesta...este vorba despre foile de texturare...eu le-am folosit pe cele Lisa Pavelka..am mai incercat si tot felul de stampilute..dar nu se compara
Sper sa aflati lucruri utile si sa va placa articolul
PS: tot aud de la diverse persoane..ca le place cum scriu..dar serios daca imi dau seama ce e asa deosebit la modul meu de a scrie...eu scriu..si atat..nu analizez prea mult ce scriu si nici nu infloresc..ce vvine..vine :)
sambata la cursul de soutache m-am reintalnit cu o colega din facultate..pe care nu am mai vazut-o de atunci...si vorbeam de activitatile noastre handmade..a venit vorba de Atelierul..articolele mele..si paf..aceeasi replica "imi place mult cum scrii"...nu vreau sa ma umflu in pene acum..desi ma bucur ca primesc astfel de replici..tot nu inteleg de ce :)
PS2: uneori asta ma face sa ma gandesc...cum ar fi fost daca...acel gand care te face sa analizez viata ta daca ai fi facut alta alegere...hmm..poate nu voi sti niciodata

gata cu tristetea..link AICI...spor la citit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu