sâmbătă, 4 ianuarie 2014

1/52 - back to basics

Primul proiect din acest an...back to basics in acest caz- back to mokume gane..un mokume gane mai special..realizat cu foi de texturare ca lumea si cu foita metalica recunosc...modelul a iesit neasteptat...testam fimo quick mix pe care l-am cumparat...are rolul de a inmuia fimo vechi sau intarit...si am ales niste resturi...tot felul de verde si alte culori similare si am amestecat..si asa am ajuns la acest verde..tomnatic...mi-a placut mult culoarea si am zis sa incerc ceva evident de cate ori imi iese ceva ce-mi place...desi nu acordam mari sanse la inceput...o fac cu material putin drept urmare un mic set...cercei si inel...modelul este mai spectaculos decat in poza..evident continand si alb si auriu...pozele imi ies neclare..(off visez la un aparat profi)..dar in realitate e spectaculos..mai ales cu foita aurie se intrevede printre modelul alb-verde aproape perfect sper sa va placa...primul din cele 52 proiecte pe acest an

Un comentariu:

  1. Foarte foarte fain Ramo!
    Felicitari pentru blogul nou si pentru provocarea celor 52 proiecte pe care le vom admira anul acesta :D!!
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere