sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Curs Soutache- primele mele incercari

Azi am participat la acel curs de Soutache de care va anuntam. A fost sustinut de catre Alina Emandi, careia ii multumesc pentru rabdare si pentru toate raspunsurile date.
Am realizat o pereche de cercei, pe care inca ii privesc cu uimire. Nu sunt perfecti, dar pentru prima data cu aceasta tehnica...zic eu ca sunt ok
Maine pe DIGI24 vor aparea imagini de la curs, in cadrul emisiunii Tinerete fara batranete.
sper sa am curaj si rabdare sa incerc in continuare aceasta tehnica
Imi place, dar nu pot spune ca m-a prins atat de tare ca si modelajul. Pot modela ore in sir fara sa ma plictisesc, dar cu cusutul este altceva. Este si putin enervant din cauza faptului ca mainile incepatoare sunt stangace...si ata se incurca, se inoada..se invarte..sau se ..si e atat de subtire ca e transparenta...si uite asa te enervezi..dar rezultatele pot fi surprinzatoare
So..wish me luck
Mai jos..puteti vedea o poza din cadrul cursului..fursecuri, cafea , soutache si rabdare...reteta perfecta :)
si o poza cu Alina si cerceii mei :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu