duminică, 6 decembrie 2015

Alb-albastru --- aspect de portelan

Am tot cautat sa-i gasesc un nume, dar acest set ma duce cu gandul la ..portelan. Culori, aspect, texturi.
Se intampla rar sa lucrez cu alb, cred ca este primul set al meu atat de alb, poate din cauza ca astept cu nerabdare zapada
Deci, set texturat, alb cu vopsea albastru metalizat. Colierul este la baza gatului si cercei in forma de lacrima.
Pentru spate am incercat ceva nou. De multe ori nu eram multumita de spatele pieselor, mai ales datorita coacerii. Drept urmare dupa coacere am aplicat un strat de Fimo lichid amestecat cu aceeasi vopsea albastru metalizat. Am copt din nou si astfel am un spate mult mai aspectuos.
Deoarece multa lume m-a intrebat cum fac aceste bijuterii texturate, in curand voi scrie un tutorial legat de acest subiect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu