marți, 1 aprilie 2014

Atelierul - 4 anisori

Pentru cei care nu stiu...fac parte de aproximativ 3 ani dintr-un proiect super...Revista Atelierul, care are in spate Asociatia Atelierul de Creatie
Astazi Atelierul implineste 4 ani...si tin sa le urez pe aceasta cale...special...La multi ani...multe realizari..la care mai multe evenimente si reusite..si evident imi doresc ca Atelierul sa continue sa inspire si sa incurajeze handmade-ul de calitate din Romania
Sunt fericita ca fac parte din aceasta chipa...cea mai frumoasa echipa din care am facut vreodata parte. Sunt 3 ani si nu am simtit niciodata vreun sentiment negativ, doar bucurie, satisfactii
Mihaela si Teo m-au primit cu caldura in echipa si am devenit una din veteran..he he..ma laud si eu putin
Pe toti cei care nu citesc Revista Atelierul, va invit cu caldura sa o faceti, nu doar pentru articolele scrise de mine :)) modesta de mine..ci pentru ca veti gasi in fiecare zi noi articole, interviuri, tutoriale, idei creative, pareri, evenimente si multe altele

I love Atelierul :)


Un comentariu:

  1. Eu am peste 5 ani de cand ma numesc "atelierul de creatie" (in iunie 2009 am si pus numele site.ului, dar momentan nu ma mai pot ocupa de el) si culmea sunt nascuta pe 1 aprilie. Mi s.a parut foarte tare coincidenta. :))
    Te citesc si va citesc frecvent, si va felicit pt ce faceti.
    De ce scriu acum, aici? Pt ca dupa 2 ani am reluat citirea forumului "lucrudemana" si la cap 24 am gasit o anume postare a ta. :)
    Am intrat pe blog sa vad/caut un pret, si am dat de postarea aceasta. :)
    Spor si inspiratie! Cu drag...

    RăspundețiȘtergere