duminică, 9 februarie 2014

Lac nou- cernit

lacul..una din problemele mele principale in ceea ce priveste modelatul
Lacul ar trebui sa ofere un finish elegant..un plus de stralucire..dar de multe ori lacurile testate au reusit chiar sa-mi strice piesa initiala
De data aceasta am testat lacul Cernit..un lac cu mare bataie de cap...trebuie dat in 2-3 straturi cu cel putin o ora intre ele..apoi asteptat uscarea finala..apoi iar copt 15 min
Ceeea ce inseamna ca doar lacuitul va va ocupa 1 zi...sau 2 in cazul meu (pentru ca am inceput seara si asteptat pana a doua zi pt coacere)
Ce sa zic..a iesit ok..nu este atat de stralucitor cum ma asteptam..adica e lucios..dar nu f gros..nu stiu cum sa ma exprim..un lucru bun e faptul ca suprafata lacuita e mai neteda..nu mai apar bule sau urme de pensulatie
O sa-l mai testez...cel de la Darwi este o mare dezamagire..si pana gasesc lacul perfect o sa-l folosesc pe acesta
Mai jos un set..nou nout...tehnica mokume (evident) lacuit cu acest lac

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu